Sitter i solen

Att inte veta är så mkt bättre än att inte kunna göra något alls men veta!

Fina estelle 😘

Jag har massa måsten på min lista men fastnade med energin i en kopp kaffe på terrassen ☕️

Lite av energin försvann åt att min son inte klarar av ett vänta!
Igår sa vi godis EFTER lunch!
Jag har haft lektioner från tidig morgon till nu klockan 13 så jag han. Knappt in utan tjat!!
Är jag hungrig så är det ingen ide att gnälla!!!
Trodde ungen (ursäkta uttrycket) viste det!!!! Men nä!!
Tjat skrik gnissel värre än en kåt katt!!
Kan lugnt säga att han får vänta en vecka till på godiset!
Synd att han inte förstår!!!!
Sa att han måste vänta tills jag ätit druckit kaffet och vilat en liten stund, så blodsockret blir okey!
Han trodde bara att tjata mer å låta illa blir bättre!
Synd å snubbla så nära godiset men inte få nått!
Suck dessa kidz 😖😝

För när min hunger laggt sej och kaffet är drucket hade hG mer än gärna valt att köpa godis!!

Nå nästa vecka igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0