En bit på väg

Nu har jag gjort en liten del av förberedelserna inför höstbruket..
Lite tungt kändes det faktiskt..
Jag har avvecklat ett hektar lite drygt med jordgubbar 😔
På något sätt kändes det ont i hjärtat.. Att avsluta fälten vi jobbat tillsammans för att få dit!
Fast jag har nog plastat och planterat medans Lennart gjorde förberedningen..
Men att meja ner allt kändes konstigt..
Visst vet jag att allt har ett slut och dem lever inte alltjämt och skörden var nästintill noll i en odlares ögon..
Det kändes ändå ledsamt, det är ett steg för mej vidare på min väg och det kommer bli roliga minnen från ängen ändå när den är klar att brukas igen!
Det ska bli nått skoj där ,,hihii..
Jag är duschad Och klar då jag kom att tänka på två söta fyrbenta vänner som inte blev ridna idag 🙈
Kanske skulle jag stanna inne och städa istället för att rida ikväll!
Det hade verkligen behövts!
Även min garderob borde rensas på gamla kläder!
Tänk att få vakna till nystädat hus👏😋👌💞

Kanske jag skulle satsa på det 😀

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om man tänker så här: hur länge är det nystädat egentligen?

Alltså är det bättre att rida :-)

2016-08-08 @ 08:01:07
URL: http://emmapafo.horselife.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0