Att väga sej är ett gissel!

Att vågen är en glädjevåg har även jag hört... Att det är fel på den med.. Att den aldrig visar samma siffror.. Det finns massa att klaga på!

I januari iår kände jag att kosten var mer än dålig.. Jag var trött och seg!
Träningen hade tappat gnistan..
Så jag stampade iväg och gjorde ett riktigt test för att se hur allt stod till 🙈
Såg över kosten och ordnade fram ett ordentligt träningspass.. För hur trött jag än var så bara läste jag vad som stod å tränade på!
Inland flöt det bra ibland mindre bra.. En gång satt Jag till o med i sängen en sen kväll och åt lösgodis bara för att jag kan ,,, suck!
Det är ingen som säger åt mej när vad hur utan jag bara bestämde att göra det!
Idag tog jag tag i testet igen och insåg att helsike det går åt rätt håll 💪👏👏
Jag är inte jätte långt borta.
Helheten är bättre muskelmassan har stigit 1,5kg på 7månader !!!
Fettet gått ner 1,1kg
Och vikten gått ner 0,4kg det låter inte mkt men det är fastare nu!!

Kul Info 😝😝🙌🙌

trevlig tisdag på er ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0