Att söka sin bil...

Inte varje dag jag går och söker skodan🙌🙌😝😝
När man lämmnar bilen halvt sovandes På parkeringen ..
På långtidsparkeringen tidigt tidigt på morgonen dagen innan....
Suttit hela dagen och fått lyssna på extremt fängslande föreläsare och tränat så mkt rumpa så dagen efter är allt sittande en pina.. avslutat med trerättersmiddag med allt .. Sovit som den prinsessa jag är..
Åter pumpats i massa info, för att sedan landa på Kallax...
Då är det okey att låtsas veta exakt vars jag lämnade skodan... Alltså hoppas inte dem har kamerabevakning...asg... Var det liksom E el D hur körde jag nu??
Det finns ju stolpar som man kan kika på.. Tror ni att jag gjorde det? Kanske el så inte... Jag var ju trött när jag kom...
Nå nog om det.. Jag hittade skodan,, den stod vara jag lämnade den 😂😂 ska nog fota nästa gr stolpen 🙌
Tänkte om jag ids så kan jag ju berätta att när man är trött då kan man köra åt fel håll oxå..
Tur jag vet att jag inte bor i skelefteå😖😝 och vilken tur det går att vända på enkelriktat där det är mittstaket.. Jag är för bra helt enkelt!!
Några perfekta dagar och nu ligger jag ner i sängen och ska sova 😍

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0