Sista helgen

Det är den sista tränings helgen som börjar i morgon 🐎👀
Lite vemodigt.... Inge mera helgträning På hyfsat länge el alls kanske,,vad vet jag.. Det är turbulent och svajigt så jag väntar på om viljan finns el inte...
Jag har då börjat förbereda mej lite psykiskt för säsongen nu!!

Det är oxå nu jag borde börja känna på tävlingsnerverna ... 👀👀 finns dem el tar dem över ? 
Har jag tränat så intensivt en hel vinter så borde det nu testas...
Igentligen är jag lika glad om nån annan tävlar å jag kikar på... Har alltid älskat träna... Men är en ruggigt dålig förlorare.. El lite mer så att det ska vara värt för att satsa 😖 jag vet att det är piss dåligt!

Dessutom måste jag köra mej TDB och allt sånt ... Det är en ljungel👨‍👩‍👧‍👦🌴🌵🌿🌾🍃
Varför lärde jag mej inte det som liten? 


Min egen träning på gymmet är igång nu, vågar inte ropa hej ännu men nästan!
Denna vecka har gått mkt bra!
Kanske lite väl mkt go fika men bortsett från det :)

Ikväll ordnas häst å utrustning och bil o släp och imorgon är det kurs igen!

//kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0