Regnigt ute

Det är bara blött blött blött☔️
Fortfarande är kroppen trött och jag bara biter ihop och önskar få ta ett pass på gymmet!
Lika bra att vila ut striden!! 
Helgen är ledig och den är min egen med bara mina kidz.. Resten av gänget åker på kurs med bulan .. Eftersöks kurs  i söder ! Så vipps fick jag en fri helg 🙌
Känner att det är mysigt! 
Jag har dock bokat in än det ena än det andra 😉😎 
Typiskt hanne gjort!
Varför ligga still liksom ? Livet är kort 😇

Kommit på att jag saknar mina tisdags morgnar oxå .. När jag jobbade i simhallen tis o tor kväll så hade jag mina  egna ensamma förmiddagar 😆 
Dem är saknade !  Kan det vara nått jag hade behövt idag oxå är ju frågan !

Hittade några fina bilder att bifoga hit 

Krukis 


Ett foto från i påskas när Emma var på besök och Nettan provade rida på en hand på penny :)

Håll tillgodo 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0