Lycka kan köpas för pengar 😎

Men behöver inte kosta skjortan!!
Här är beviset 😍😍

Igår lastade jag krukan och körde på markarbets Träning!!
Målet var att jobba med den svaga delen just nu, det är min tajmning med byten 🙈
Men jag strålade som en sol resten av kvällen & dagen!
Alltså när jag fick den där ahaa känslan och kände hur bra det gick då blev jag helt inne i min egen bubbla!
Känslorna liksom kokade över. 
Hade gett vem som helst en kram just då 😂 (Tur ingen fanns där ivägen)
Hon är så duktig på att se vad jag behöver. Att ha den rätta tränaren är A&O! Vi har tagit små ytte Pytte steg varje gr och jobbat på nu i två år 💕
Det är bland den bästa investering jag någonsin gjort i mitt liv!!
Sattsat på mej själv och fått nått tillbaks! Jag har fått kunskap!
Tänk om inte resan hade börjat så fel.. Om jag inte från början köpt en trasig häst. 
Om jag inte vetat hur jag skulle omvandla hästen till pengar( vilket är svårt med en trasig häst) 
om jag aldrig vågat ringa den där killen och tvingat han komma och hålla mitt livs första hoppträning hemma på gården..om inte han då fick mej å se att hoppning är kul och inte nått som alla andra bara kunde men inte jag!
Att han dessutom kom tillbaks efter mina tappra försök att komma över hinderna utan att sluta andas 😂
Ni skulle sett min stil🙈 
Han har nog haft en del cocktail storys Till förfogande 😂😂
Att jag sen fick tag på den bästa tänkbara häst för min framfart oxå via den tränaren.. (Guld värt)
Och att jag faktiskt med glädje kan hoppa runt som "alla andra" och känna hur jäkla underbart det är med häst. (Köp rätt häst är ett bra tips)
Alltså det hår att skriva en miljon sidor av lycka med häst..
Men kan istället summera detta och säga att 
Lycka går att köpa för pengar 😉

/kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0