Vab till 50%


Eftersom jag inte hade inbokat någe speciellt så börjar jag vab från morgonen .. Blir lite städ och bokföring gjort undertiden.
Har en ny ponny hemma på prov nu, och jag lägger en hel del tid kring planering och kartläggning av behovet för henne. Tror mina elever kommer tycka om hon. Men det är ändå ett svårt beslut då jag måste minska i andra änden. Jag får inte börja spara på dem fyrbenta för att känslorna tar över.

Jag och Nettan tränade för hesse igår.
Det börjar faktiskt kännas bättre för varje tillfälle. Krukan har fått en bättre skritt och traven är faktiskt lättare att sitta ner i nu 🙈 tempo reglering är sakteliga förberedda i hjärnan 😝 och jag har lite koll på hur det borde kännas.
Kul å ha nått att träna på!

Just ja....
Så här såg bastu och tunna ut för lite drygt ett år sen ..

Och nu har brorsan varit hit under två veckor, jagat den sedvanliga veckan och sen varit till hjälp på gården bla.
Då ser det ut på detta sätt istället....


Så hösten och vintern kan komma och bastun kan stå varm för den som önskar ;)


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0