Om ❤️ bestämmer

Det känns ibland så hopplöst... Jag vet att jag inte kan styra över det själv.. Men hoppet.! Det är väl ändå det bästa?
Att försöka låta bli att se och låta bli att känna.. Det är bland det svåraste som finns..jag vill inte förstå.. Vill inte vill inte för det kan inte vara på det sättet.
Jag vågar inte gräva djupare, fast än jag måste. Sanningen är fruktansvärd och antingen blir jag el nån annan ledsen och besviken. Det känns bättre att skjuta det framför mej. Jag är duktig på det och många gr så är det lättare att behärska sej när det gått lite tid 😂😂

Jag tänker i djupa banor igen 😨

Nä nu Ihelg ska jag jobba bort från todo listan bara för att jag kan 👍

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0