Jag önskar jag viste

Om nått maler på i tankarna, lite fast du inte önskar det ... Är det då stress?

Jag funderar på dessa nät och kontroll och allt det, vars vi än vänder oss finns kameror. Hemma . På Ica . I köpcentret i stallet ja precis överallt.. 
Man är verkligen inte anonym någonstans... Hur gör man då om man vill ha vila? Det är ju som ett måste med telefon och allt webb tjafs som finns!
Tänk om jag skulle avveckla Facebook och snap .. Folk får väl ringa mej el hälsa på mej om dem önskar kontakt!
Samtidigt som det är bra reklam på många sätt..
Nä så kanske det är bästa,, bloggen jan jag ju ha bara för att det är lite kul :)
Om nu nån läser verkar ju inte.. Men ändå.
Helgen blir lång och livad.. 
Björnligan leker här hela helgen så vi får fullt upp ;)
Och sen ska jag få i ordning den nya tjejen oxå.. 
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0