Det finns en väg ut


Jag lovar och svär att inte vara tillräckligt hungrig för att stanna på rätt sida om tråden!!!
Bara för att jag kan.. 
Och ser jag tillräckligt oskyldig ut så löser det nog sej..
Minst 5gr idag och inte ger dem sej ännu heller.. Hur svårt kan det vara?
Hon tror bestämt att det går att lösa det med långa ridpass i skog el på bana! Jotack det är skönt att sträcka ut lite..
Men trött?? Jag? Undrar hur hon tänker där?
Jag är trogen min fix ide att det är grönare på andra sidan tråden,, fast det inte finns nått grönt!
Det är mkt trevligt bara att känna friheten att sträcka halsen och hälsa på grannarna.. Bara för att jag kan!
Hon har till o med bytt trådar runt hagen  så nu är allt prydligt. Synd på tråden bara....ja och i börsen.. ;)
Hörde minsan nått om att vi äter pengar & jag vet inte riktigt om jag förstår ramsan för den kom nog hyfsat snabbt.
Jag lyssnade bara på hälften för jag tänkte bara hälsa på lite mer hos nån granne jag eventuellt glömt!
Fast jag blev ren och snygg mitt i veckan så nått bra måste jag ha gjort!

PS: undrar hur många gr jag går ut i morgon innan hon ger sej..
Hälsningar
Krukan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0