Super Saab har lampor 👏

Min super Saab har en tid levt med dĂ„ligt lyse.. Halvljuset har vĂ€l bara fungerat till hĂ€lften 😜
NĂ„ dessa karlar ... Stora hĂ€nder och inget tĂ„lamod 😂😂
Jag körde in SS för lampbyte.. Men dÄ jag Àr hyfsat knÀpp sÄ googlade jag lite snabbt innan..(lite koll pÄ lÀget behövs)
SĂ„ jag kom dit kikade nĂ„n minut och frĂ„gade om jag kanske ska göra ett försök 😁 
Sagt Ă„ gjort! Enkelt fixat...
Vet inte vilket som Àr mest irriterande ...
Att jag inte googlat tidigare utan bara kört pÄ med hopp om nÄn annan som löser det Ät mej....
El att jag inte gjort det sjĂ€lv 😂😂😂 tidigare! 
IstĂ€llet har jag  bara lĂ„tit det gĂ„???

Nu har jag lĂ€rt mej nĂ„tt nytt idag oxĂ„.. 
Visst Àr det hÀrligt... att om man bara tÀnker efter sÄ kan man lÀra sej nÄgot nytt varje dag! Och pÄ det kan man Àven göra nÄn glad varje dag!
Behövs sÄ lite i slutÀndan !

Det var min start pĂ„ dagen 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0