Städnings trollet är framme


Jag har städat runt i huset.. Så himla skönt med ordning .!
Det har nog med mitt kontrollbehov att göra 🙈
Det jag gjort själv är klart! Hehe...
Har massa annat på schemat idag innan jobb så sitter bara en liten stund med kaffet och njuter av tystnaden och ensamheten.. Det är faktiskt den bästa dagen på hela veckan!! Torsdag egen tid egen dag .. Fullt med jobb.. Ingen paus .. Inget stör moment!! Älskar det!!
Jag är nog mer onormal än normal 😜
Andra verkar ju älska liv och rörelse och vänner hit å dit... Jag vet att mina vänner finns när jag behöver dem och jag finns definitivt där om det skulle vara åt andra hållet!  Det bara är så! 
Har mina hästar och gården att ta hand om och jätte mkt tid på annat finns inte!
Träningen tar ju oxå tid 💪

Nu stall ett tag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0