Min stjärna


Han utvecklas till det bättre...
Vi red ut idag.. Hade aldrig orkat rida om inte hon kom och var så allert på väg.. Jag satt nämligen med gråten i halsen för tröttheten var så sjukt på!!
Men höll ut för sista lektionen var på gång,,, och dem var så himla glada och nöjda :) tänk att få rida med syster 💕 
Det gjorde det lite lättare när jag ser glädjen ponnysarna gav :)
Sagt och gjort så tog jag in Krukis och gjorde i ordning. Bytte till ridbyxor och orkade mej iväg...tack gode Gud för det😍 vi tog Johanssons rundan och varvade den med olika skogsslingor här å där... Amenutionsvägen (stavfel antagligen) galoppade jag dem bästa någonsin på han. Fick till minst ett perfekt byte oxå!!!!!!
Nån lite sämre oxå (det spelar ingen roll)
Nästan 1,5tim i skogen tänkandes på inget!!!!
Det gjorde det lättare att andas igen!
Jag stängde av FB redan vid första pausen idag för jag kände att det var dax att varva ner... Och har först kikat nu en stund..någonstans måste jag börja! Idag var en bra början!

Nu sover min lillkille och jag likaså..
Jag behöver vila.

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0