Fick skrapa rutorna

Det börjar komma vinter nu :)

Natten har gjort sitt och gumman verkar på gång åt det bättre hållet.. Ätit och jag fick ihop lite i skottkärran nu på morgon vilket är toppen!!
Blött lusern verkade göra susen.
Det fortsätter vi med ;)

Jag är på jobbet i h det känns trevligare än vanligt, kanske för att jag vet att veckan är kortare än den brukar. 
Och att det väntar en hoppträning i Luleå i slutet av veckan. Bara en dag denna gång.!
Nästa blir två dagars...:) det är så kul att vara igång igen och på riktigt inte nått halv segt ...kanske klarar mej typ..,
Nu kan jag ju andas och har tid att komma till ridning oxå.

Härlig vecka på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0