Dölja gammalt..

Det är på gång en förvandling .. Lite förnyelse i tv rummet.
Det var extremt gulnat och hundkloslitet golv 🐾 och flera gånger målade väggar.. Det är ett rum man (skriver i flertal) birde gilla att umgås i!
Nope.. Inte jag.. Tv är något så in i bövelen tråkigt..får mer panik än att det är trevligt där inne.. Det finns som en olustig energi i rummet. Flickan var med om nått halvt obehagligt oxå när hon var mindre.. Så visst finns det mer än en familj i detta hus!
Nu är väggarna nytapetserade och en vägg är brädad med likadan träpanel som i köket😀 jätte snyggt. 
Och golvet är nytt.. 
Och jag kommer på att jag faktiskt sitter i rummet och halvt läser fb och kikar tv samtidigt som jag kastar in detta blogginlägg..
Känns lättare att andas ..
Kanske blir en film med mina kidz i helg om vi blir på 3 :)
Imorgon är det en sväng på Ikea och en lampaffär och lite små tjafs för att få klart rummet.!

Fredagen närmar sej och det blir lite små nervöst igen och dra på hoppträning....


Idag har varit en skit dag i otur!!
Jag kan inget annat säga än fy fan!
Svarta säcken på huvudet bara!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0