Lång galopp

Idag!!!!  av alla dessa försök lyckades vi ta oss ut i terrängen och dessutom få en lång härlig galopp.. Det blev nog nån kilometer.. Krukan är bättre dag för dag nu 🐎💕 
Han är rakare och mer musklad och nu taggar jag hoppträningen om en vecka lite drygt.
Det blir lite semester ,,häst,, mys,,hotell,, go mat,, sova,, det är verkligen semester! 
Helt ärligt så väntar jag lite.. ;)
Ja och så ser det ut att jag får bästa sällskapet ever,,, middag på två 💕 
Om inget händer dvs..

Jag har ännu lite jobb kvar i stallet och vill rida Alexandra oxå. Så det är bäst att pallra mej ut.


Jo grej till ... Volvon är såld!! Den rullade just ut från gården för sista gr!!
Nu återstår att se vad som rullar in istället!
Mun super Saab finns kvar ännu 😝👌

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0