Högen av ångest...

Suck... Den är avbetad!! 
I made it😡😡😡 helt jäkla själv!!
Från båda håll!
Finns nått jag verkligen hatar så är det det...

Världens erbjudande 🙈 eller hur,,,
Taget... No way !
Det sitter så hårt så det finns inte!
Slåss som fan med tanken 👿😈

Jag behöver just det jag inte får.... 😉
Bara för att strula till allt lite på sin kant!
Vem sa att nått är evigt och vägen rak och allt det där!
Fy ibland vill jag bara ge upp å låta magkänslan ta över mitt förstånd.... Men då !!! Då händer grejer 😋😆😁


Jag har hälsat på "farsan" idag.. Men just idag var det konstigt nog en stark jag som stod vid gravstenen, inte en tår.!
Vet inte riktigt varför.. Kanske just därför.
Allt annat är ju redan som det är... Så det räckte nog. Men detta var första gr..
Kanhända styrkan finns när den behövs!


Kram :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0