Lördags blandning ...

Efter en vecka på språng känns det lite upp och ner.. Ponnysarna levererar på olika sätt 😝😂 märks att jag varit på vift kan man säga ;)
Men dem stora hästarna var på topp!
Jag har hunnit vara och jobba några timmar och sen kört lite ben !
Stallet städat ordentligt i några hörn.. Och kidzen har sina vänner..
Jag har ridit en häst och har två kvar 💕
Känner att energin har hittat tillbaka..
En bra vecka på många sätt... ❤️
Tror jag lärt mej det där alla pratar om!!
Den där selfie pinnen!! Tror mej veta vad det är! Vi får väl se om jag kan använda den el inte...asg...
Har sån himla lust o berätta vad som händer,vad jag känner... Men Nää.. Allt går inte å ta här på bloggen.

Nu väntar jag och ser sen !



Fina krukan 


//kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0