Att inse att det finns mkt skit

Jag kan inte förstå hur det kan komma så mkt skit på vägen......
Vad skulle allt vara bra för? 
Klockan rusade tungt snabbt så mkt av skiten finns kvar ännu...

Det ser faktiskt ut som på en soptipp..
Det är bland det roligaste jag vet å grovstäda,, varför? Jo det märks!!

Jag är inte långsint men jag väljer snabbt.. Till fördel å nackdel!

Växlar snabbt..,
Ute ridbanan är ridbar🏇 så jag har suttit upp på både estelle --den explosiva--- och krukan han fick lite markarbete över ett lågtlågt kryss!

Sen blev det ett träningspass på jobbet oxå 👍🏻
Kort men tugnt.. Rygg och axlar fokus på baksida!
Träningsvärken sitter i midjan från igår...mysigt...
Kosten däremot är rena rama cirkusen.
Måste orka kämpa lite (mkt) Mera!
Det går sakta uppåt nu!!!

Jag har planer för morgondagen och en förväntansfull kläppi 💕


/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0