Strax påsk


Kanske borde tänka på att påskpynta 😊
Det är mkt som jag skulle vilja hinna dona med ,, men jag tycker tiden går för snabbt el så har jag tappat fart i mina ben..
Imorgon hämtar jag små grabbarna så helgen blir mer fokus på barn än stall..
Hoppas vädret är med nej så det går att fara och grilla lite med skotern och rattkälke.
Det är fint ute idag inte fullt så kallt som tidigare i veckan , skönt!

Håret ska hinnas bleka lite idag 😜😱
Få se om vi lyckas ;)

Jag bara stormtrivs dessa veckor då jag har kvälls pass...jag blir så glad av det .
Kände hur allt flöt på igår .. Båda löpbanden är nu på härdning, och klara för användning ikväll!!
Jag bytte lite skydd på två maskiner och han även städa innan jag avslutade med träning!
Undrar just om jag har nått i kroppen då träningslusten varit borta och passen blivit kortast möjliga.? Lite täppt i näsan i natt så vi får väl se.



Startrack löpband :)

//hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0