Måndag morgon då vintern kom tillbaka

Det som förra veckan kändes som vår blev övertäckt av ett vitt snö täcke igår!

Helgen både startade perfekt och slutade likaså!
💕💕🐎🐎💕💕

Mikko hoppning på fredag kväll...
Mest träning på ett räcke med mur under vilket krukan (jag) tvekar på och vägrar alltid första hoppet 😂
Sedan en oxer med grindar istället för bommar,,huva.. Bred och ihålig ;)
Tog nått jätte kliv på det men satt kvar med nöd och näppe👍
Avslutet var nog nära döden när jag förstod vad han tänkt... 
In and out 5 studs på 50cm och 4 språng på ett högre kryss ... Nå det slutade med att jag tyckte det var kul??!!
Lördag blev ridning och en shoppingtur på ikano längan med kidsen.
Och söndag både lektioner ridning och vårklippning och träning ... Kändes skumt då jag hade TID över till att träna på kvällen.. Nästan lite skyldigt ..hehe..

Ja och inte nog med det så han vi på börja städet av maskinhallen!!

Härligt då det flyter på❤️


Fortsatt mysig vecka på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0