Karma

Jag undrar just hur liten världen är😱
Hur lite man vet och hur snabbt man drar egna slutsatser!
Någonstans hörde jag om att det tar 3sec att döma någon på utseendet?
Vars ska jag börja,,,, förra veckan hände det en liten insident på jobbet i badet. 
Idag ringde chefen och vi pratade bra länge i telefon, vi la på och ringde igen och la extra info.. Jag skulle komma ihåg att skriva upp rapporten..sagt o gjort.. Min telefon gick varm, kunder chef jobb...fick då en utskällning av en kund!!! Som tyckte sej veta vad jag gjort på min arbets tid!!! Varit oengagerad!! Wow säger jag!! Skäll inte på nån du inte vet nått om! Oengagerad!!! Jo tjena!
Jo JAG råkade inte vara och checka lilla bassängen utan det gjorde min kolega vid 3tillfällen!! Det hade denna någon inte sett! Att jag satt i telefon såg man visst!! Smile är det enda jag ides lägga in på den :)
I samband med rapporteringen insåg jag att just samma dag! För exakt 6år sedan haft en insident samma klockslag! Huij!! Spooky!

Att jag sedan sökt ett kandar via fb och en tjej kontaktar mej och denna råkar ha  varit på träning samtidigt med min krukan's mamma.... Uff... Vad är liksom oddsen? Och att vi dessutom har samma personnummer till stora delar ?!
Nä nu jäklar!!

Karma is the shit😱

Borde ha kört å köpt en triss!!

Det dör var nu den korta versionen 😝

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0