Arg och besviken

Att man inte kan uppfostra sina barn!!!
Min lilla grabb har då å då kommit hem med magont vilket sedan hemma försvunnit?..,det väcker frågetecken!
Idag kom svaret!!!
Ouppfostrade ungar som tror det är okej att knuffas och nypas!!
Även om tillsägelse varit av läraren!!
Är det då okej att jag sim vuxen nyper barnet tillbaka? El går förbi å slår lite lätt?!
Nä det vet jag inte är okej! 😂😂
Men vad fan ska jag göra?
Lära min kille att slå tillbaka? Och hårdare då!
Nä det är väl inte heller okej!
Men jag som förälder Ska kunna gå till jobbet utan att vara orolig över hur skolan/fritte går !
😔
Våld föder våld ---jag vet---

Hur skulle du föreslå att jag gör?

Jäkligt ont i mitt hjärta nu !

//😞



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0