Madrid

Det är med spänning vi är här och förväntan... Hela högen!!
Visalus är det som sammansvetsar oss alla 👌

Body by vi !!

Produkten är den bästa ever jag ätit iform av shake! Full i proteiner fibrer mineraler och vitaminer..
Min energi och ork har aldrig varit så här!
Att äta nått som faktiskt smakar toppen bra! Jag gör frukost på det,middag,lunch efter träning innan träning!! Närsomhelst det passar perfekt  
Slippa känna sej vätskig och plufsig!
Förlåt att jag låter så positiv men det får ni ta 😜
Prova du med. !!

Vi var några olika länder på plats..
Från 6-8 länder!
Vi från Sverige/Finland var kanske 30-40st det är tok lite med tanke på möjligheterna som finns!
Tänk att slippa säga åt barnen att dem inte kan få det dem pekar på!
Tänk att kunna säga att dem har förtjänat det !! 
Att dem kan jobba och förtjäna det dem önskar!!
Där är min vision och dröm!

Nä nu är det poolhäng och lite sol innan kvälls häng med visalus gänget!!

/solbränd liten jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0