Borde inte

Jag borde inte ha skottat en traktorskopa skit igår.. Inte heller longerar tre hästar eller för den delen stigit upp ur sängen ens...
Ännu mindre idag :(
Idag birde jag inte klivit upp.. Det var dagens misstag!!
Borde inte ha mockat stallet själv och inte åkt med hästis på träning.. Tackar Gud att jag var nog smart att låta Lotta hoppa krukan istället...
Imorg måste jag vila!! Snart slår det över till nått riktigt obehagligt annars!
Svårt när orken finns mer än att ligga, och kroppen inte vet hur man vilar.!

Men jag är glad över beslutet att Lotta hoppade... Han dansade fram och hon var mer än nöjd över min fina häst!
Ned dem orden går jag och lägger mej i min stora säng alla andra har flytt fältet idag!

💕🐎💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0