Hemma

Försöker stänga av och vila mej.
Jag behöver hitta mej själv och fokusera på morgondagen :)
På sommaren och på firman och allt det ändå är mina tankar någon helt annanstans.på nått helt annat ställe i en helt annan värld. Svårt att förklara!
Men lite som att komma till stopp.
Ett lyskryss och gissa vilken väg som är den bättre! den utan massa trasiga hål på eller den raka släta vägen 😱
Den med hålen är kanske den jobbigare för att jag måste styra hit och dit. Lär få punktering flera gr.. Den kan bli dyr ;)
Men oxå ha massa ordspråk på vägen att läsa. den har massa tokigare happening och tar nog längre men finns mkt trevligt att se och uppleva.
Den snabba raka släta vägen .. Den är hyfsat lätt inga skyltar utan bara använda gps 😝 den har en del berg och dalar fina blomstrande ängar jobbigare tråkigare skog vars det då å då hoppar fram nått djur..
Målet blir dock det det samma i slutändan... För slutet kan vi ju aldrig bestämma!

Jag borde nog skriva på nått annat sätt ;)
Detta blev nog så tokigt att förstå 😂😂
Men bara så skönt att skriva av sej även om ingen fattar nått :)

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0