Första jordgubben

Jag har ätit den första gubben för iår!
Fy vad gott.. Nu har jag ätit ett från honey fältet och ett från polka!
& skörden har inte ens startat... Så sjukt så jag inte ens kommer ihåg att det någonsin varit på detta sätt!
Att dessutom båda sorterna är på gång samtidigt är underligt ..få se om det vänder!?!
Igår fick jag regndroppsbehandling eteriska oljor och hela huset luktade super mysigt!
Vilken känsla sen.. Super mysigt!
Satte igång kroppen iallafall!
Borde ha sånna oljor hemma alltid då det luktar så underbart ;)
Ridit både marinata och krukan idag :)
Veterinären var och vaccinerade hästarna så hälften går lite lugnare pass ett par dagar!

Det var allt för ikväll
Kram till dej som behöver den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0