Att vara hos doktor

Det är lite som med endel veterinärer 😂😂
Lägg behandlingen själv och diagnosen så får du dem läkemedel du behöver..
I detta fall fick jag inte spes alls!
Jag fick pollen meducin att droppa i ögonen :) hej bara doktor 25 bast jätte duktig ...jag kan oxå läsa fass!! 
Där finns alla läkemedel som behövs om du redan kan el hett diagnos .,,
Nå kom hem å körde dubbelt upp vad han sa att jag skulle och vips var jag på benen nä på ögonen efter drygt 40min 
Jag borde bli läkare!
Kan inte vars så svårt jag kan ju reparera cycklar 😇😎😏
Jag jobbade igen några förlorade timmar och hästhagsrna är ordnade och gräset trimmat i sommarhagen som nu ska vila 10dgr!!
Tjo hej bara .. Det går fort om lusten är med!
Imorg ska jag minsan få mer saker gjorda... Därför kör vi extra droppar till natten oxå 😝 det ingen vet mår dem inte dåligt av

Sov socker sött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0