Sårbar

Sovit för lite och samtidigt händer inget ... Tankarna om att borde måste och tiden går..!
Känner mej klubbad och sårad och ledsen :(
Varför vet jag igentligen inte😔 
Kanske sömn bristen .
Saknaden är sjukt stor och jag har nog redan gjort allt för att slippa känslan.
Om jag hade sagt nått annat eller gjort nått annorlunda så kanske?
Ändå vet jag varför men orkar inte bena ut det. Vill inte veta!
Sanningen är tuff och den orkar jag nog inte med.
Drömmer mej bort och försöker hitta energin och lusten igen.!
Lika bra å låta det försvinna ur huvudet!!
Det som inte finns gör inte ont!
Ensam är stark!
En dum mening men så jävla bra!!

Om du nu råkat läsa ända hit så kan jag ju börja med att berätta att även jag har dåliga dagar!

Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0