Snorigt halt och Volvo

Det kan göra mej lite grinig 😂
Men pÄ nÄtt sÀtt sÄ lyckades jag hÄlla mej i skinnet!!
För jag var ju lycklig nÀr jag vaknade, sÄ varför förstöra glÀdjen?
Att vara egen företagare kĂ€nns ibland som att det hör ihop med folk som inte tĂ€nker klart 😝 kanske lite sĂ„dĂ€r spesiell  pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt.. Som gĂ€rna sĂ€tter sej i trubbel och som behöver action !
Ja fy tusan !
I januari ringde telefonen .. Det var min leverantör pĂ„ hö. 
Just levererat 60balar och meddelar att det Àr felberÀknat frÄn deras sida!?!?
Paniken jag fick Àr inte kul Ä behöva uppleva med 13hÀstar i stallet..
En sommar som förra sÄ viste jag ju lÀget och hade bestÀllt klart 7-10ton alltsÄ lite mer Àn jag hade behov av.. Kontroll freak som jag Àr!
Det var bara att tĂ€nka till och ringa alla i min nĂ€rvaro..i min telefon lista .. Alla bönder.. Ja alla tĂ€nkbara! 
Jag viste redan svaren.. Jo dem som bodde mil hĂ€rifrĂ„n hade till 4-5kr/kg lite dyrt !! Och hur med vilken tid? 
Det var mÄnga tankar som snurrar
Hur kom jag pÄ att ha egen firma!?
Varför i allsindar 13hÀstar!
Jag Ă€r inte frisk 😂😂😂
NÄ bara minska pÄ ponnys som inte för tillfÀllet jobbar in sin kostnad .. Plus och minus mÄste gÄ ihop!
Det Àr inte en dans pÄ rosor det hÀr livet kan jag lÀtt sÀga!!
Jag mÄste dagligen vÀlja vÀgar lÀra mej skilja pÄ kontakter och kontakter.
Jag Àr ganska hÄrdhudad efter att blivit brÀnd mÄnga gÄnger av mitt sÀtt att lita pÄ folk runt mej!
Hur lÀtt borde det inte att bara betala dessa ynka tusenlappar nÄn vill ha för att ha sin hÀst uppstallad!

Oj nu blev det lÄngt och invecklat..
Jag skulle ju bara berĂ€tta hur lycklig jag blev av 40 balar hö đŸ’•đŸ’•đŸ˜±
Och en fin vecktra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0