Vintern är härlig

Det har varit full fräs morgon till kväll..
Super duktiga ponnys och duktiga elever på bomträning och hoppning!!
Det var tre super kula timmar...
Det är ju oftast så att det inte blir som man tänkt sej... Ändå kan det bli bra fast på ett annat sätt!
Hon min stall polare är super bra... Så jäkla kul.. På nått sätt måste jag i allt tråkigt runt grejen ändå se det positiva... Lite samma drömmar jag är nått stenkast el tre bakom.. Gör mitt bästa.. Lång väg kvar att lära ..ler... Oj tappade tråden i dem duktiga eleverna...
Ponnys fick jobba mkt på bommar i trav och galopp.. För några elever var det deras första träning.. För några har vi delat detta på tre tillfälle med målet pay & Jump .. Hoppas allt klaffar!
Träning är super!! 
Några av hästarna/ponnys gjorde framsteg idag 👏👌 jag häpnade!

Annars är jag Superdupermycket nöjd med livet.... Ingen ide att sakna,ingen ide att tro,ingen ide att önska, ingen ide att känna, ingen ide att bry sej,
Kanske är det bäst att lämna och gå vidare för bättre utveckling!
Det är nog sant det jag fick höra.. Många gånger.. Även om jag inte riktigt ville tro.. Jag brukar ju inte lyssna på skit... Men denna gång var det äckligt nog sant! Så även om ärligheten brukar segra så kom den sent!
Önskar hen berättat förr!!


/💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0