Säng redan nu

Oj så skönt med sängen efter denna dag :)
Avslutade med vad jag tror sista hoppträningen före nyår ;)

Tröttis efter passet 😘
Fick lite tips igen och idéer på utveckling framåt👍
Jag har dessutom varit snäll iår och redan fått tre julklappar!!
En ny pall till sadelkammaren 😂 för att nån tyckte jag vinglat klart på den gamla. Hehe.
Måste bara skruva ihop den!
Sen fick jag en super söt burk med bästa tänkbara innehåll....
Och ett silvrigt fat med blomma och ljuslyktor 😍 jätte fint!

Julen kan nog inte börja bättre :)

I morgon är det lite hoppning för eleverna 🐎🐎 blir skoj !

Nu en underbar natt först!
Jag har väl sagt att jag älskar sova 😇

💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0