Nu vill jag ha kul

Saknar den där extra glimten 😝
Vars fasen tog den vägen!
Klockan razzlar iväg och jag gör för lite😁

Det känns i kroppen idag 😖😖 bäckenet typ .... Red en timma i skogen i snön.. Stel av det! Brukar inte ske.
Jävla hobby... Hobby på liv o död typ 😍
Det som inte dödar härdar.!
Jag är arg ännu!!!!

Fick ett samtal idag som skär i hjärtat....
Det värsta tänkbara... 
Jag är glad att jag han sitta ner och prata och jag hann lyssna och finnas där!
Än en gång kom livet ikapp.... 😢
Det gäller att aldrig skiljas osams!
Att alltid säga vad du känner!
Även om det tar emot just då. För när dagarna är räknade och du vet att det inte finns lång tid kvar..... Då är det inte kul! 
Kom igen..... Det är aldrig försent att ändra på sej själv!
Jag hoppas och ber att samtalet på riktigt inte är sant.. 
Huij..... ❤️


Döden väljer inte vi!


God jul el så 🎄



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0