Kylan som kommer varje år

Det är konstigt hur första kylan känns så kall varje vinter 😖
Samma kläder som förra året ändå säker på att jag fryser mer nu,,, men på nån vecka sådär så är minus 10 varmt 😜
Hästarna blir lite extra atletiska och gör många fina skolor ovan mark.. 
Så där hej bara.. Kul... Då vet jag att dem lever.. Jobbigt bara när ryttaren har stelfrusna händer och stel i kroppen ;)
Då är man mindre följsam liksom...ler..

Julen är snart här och för första gången på länge så väntar jag lite,,, soffan granen., förväntan hos de små... Go mat. Fika.. Långa ritter i snön.. Släde och vinterfrustande hästar..
Gnistrar och glimmar...

Vad har liksom tagit åt mej?
Känns som mina axlar är lite lättare än på länge...
Jag har sovit och jobbat sista tiden.. Det är allt... Träningen är minskad och kosten laggs på sidan.. Prio är jobb och sömn.. Jag har verkligen behövt landa..
Annars hade jag nog lyft istället !
Och skönt att det vände innan 👌❤️

Men nu sitter jag små frusen och känner att jag borde gå ut å rida... Gissa om det  är lockande med minus 12,8 ute 

Baksidan av hästägandet 🙈 dem är få men detta är lite jobbigt 😉

💋

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0