Spekulerar

Väntar så stort på en upptinad ridbana :)
Det är åtminstonde skrapat lite grann idag i hopp om att sedan Tina fram fortare.
Vill ut från mitt ridhus jag behöver andas frisk luft!
Jag vill trimma allihopa lite extra känns det som :)
Mina små ponnys har fått sej träning bakom rockarden 2&3 dagar vilket jag tror gör bra för humöret.
Spec zizzi har varit på irriterar humör ett tag nu ;)
Men framför vagnen har hon verkligen dansat fram 👍
Jag har som sagt levt utan mobil mer el mindre denna helg och det behövdes.
Jag har hälsat på vänner och bekanta 💕
Jag har inte stressat vare sej med mat el träning el jobb.... Dem finns kvar.. Och tar aldrig slut..bläk...
Sommar planeringen börjar göra sej påmind. Städa. Måla. Snickra.. Mkt skit jobb fast ändå trevligt göra som ger friskluft och power.
Planering gäller annars tappat jag fokus!

Tror ni det finns en plan för alla i livet? Ett och samma mål?
Fast bara vägen dit är upp till var och en?
Jag spekulerar lite,,, kanske bättre att gå och natta djuren 😂

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0