Ser ut att bli en fin dag


Känns lite soligt redan kl05:16!
Jag jobbar morgon, inte min favorit då jag jobbade sent igår..

När och vad bestämmer vad vänner är? Och vars gränsen går för bekant. Eller nån jag känner?
För vipps så tänker man ouhshit hur tänkte jag där!
Dem pratar om att livet är kort och ta vara på tiden... Betyder det att jag då kan släppa det jag inte orkar bry mej om?
Det är luddigt detta jag vet, men som man bäddar får man ligga!
Jag tänker inte göra mer än jag gjort senaste året. Det verkar då bäst så!
Tänker jag inte så finns det inte 😈
Intressant fortsättning följer ....

Härlig fredag nu ✌️

Kommentarer
Postat av: Filippa Kenttä

gud vad härligt väder det ser jätte soligt och fint ut

2015-04-10 @ 11:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0