Ont i hjärtat

Jag känner mej totalt misslyckad..
Min lilla kille vill inte vara fara till skolan,, inte utan en morgon i sorg :(
Och sedan är tryggheten borta på om vi alls hämtar honom?! Tänk om vi missar..
Han slutar ett varje dag! 
Fritids går inte ens med tanken någe mer.
För en vecka sedan satt jag i bilen kl 13:15 och väntade att han kom ut!
Nu måste vi in och hämta från klass rummet. & det klockan 13 redan! Fast han slutar 13.15!
Jag vet faktiskt inte hur jag ska lösa detta!! Jobbet blir lidande! Svårt att vara på flera ställen på samma gång!

Alltid nått trassel

/kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ni tagit upp det med skola och fritids? Sådant där måste åtgärdas på något sätt direkt innan et blir allt för stort.

2015-04-28 @ 10:58:17
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0