Maj känns kort

Kikar i kalendern och ser att det är för få  helger under maj månad.. Hur ska jag hinna allt!?

Det är dax att sommar till ute på gården och givetvis inne 😂 önskar jag !
Tänk att få till tv-rummet !!
Att sommar ute på stall plan och hagar, bara det tar säkert 2veckor.  
Jag har en och två bävrar i hagarna😭
Min plan är att rida slut på dumheterna??? Tror vi det fungerar??
Fick hopp abstinens igår kväll och gick fort ut och studsade på krukan!
Super kul kille! Så länge vi hoppar 😉
Borde bygga en terräng bana .. Ska nog bege mej söderut på studiebesök 😁😁
Tänk bara några få skutt!
Oj nu slutade jag igen.!

Just ja.. För få helger var det!
Jag vill ha längre maj månad! 
Bara så ni vet!

Vem kom på att man ska jobba varje månad???  Varför????

/kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0