Livat upp helgen

Att fylla på med några extra kidz livar upp mina annars stillsamma dagar😝😝
Förundras över hur man kan glömma hur det var med småtroll överallt 😁
Saker överallt.trampa på lego klossar! Kan man vänja sej vid det igen månne.
Att jag är mer trött än kidzen vid deras läggning ... Vad gick snett där då?
Bara komma ihåg mellisen och middags exakta tider... Jösses Amalia!

Men vad fascinerade dem små killarna var när snickaren kom med sina verktyg och lagade köksbänken som gav vika :)
Dem minsta slogs  nästan om att få hjälpa lite här och där,, jag hade fullt sjå ned att koka gröt till kvällsmat och dessutom se så snickaren fick ha Sina byxor ifred.... Nä jag menar sina verktyg som var i byxfickorna :)
Tänk vad lite som gör dem alldeles nöjda och intresserade ... Vi vuxna gör det för komplicerat tror jag minsann .

Ute råder gegga plask och slask!
Det gör ju inte hanne det minsta stressad när det även kommer in i hus och hem!
Sandiga hundar och sandiga barn !
Men ack så lyckliga dem är av att ränna in och ut... Jag provar med att blunda och tänka att söndagen kommer strax och oredan går att städa och det går super att leva lite stökigt 😂😂🙈

Härliga helg startar nu :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0