Hej och hej då lediga värld

Jag har fallit för trycket och testat på nått jag såg på FB !!
Skodde häst idag och när det nu var första gr estelle skoddes bak så tyckte damen inte det var spesielt trevligt att stå still utan åla å kråma sej hit och dit!
Men vad har man Facebook till om inte se massa "onödigt" 
Fast idag kom vi på att vi såg en film snutt med silvertejp ...då en man skodde en tjorvig häst!
Sagt å gjort vi tejpade nosen med Jesus tejp😂😂😂 resultatet jo helt okej!
Fast muta hon med äpplen var änn bättre👍 så lådorna våran "frukt kille" sponsrar med är väl använda idag 😂
Så någon nytta var väl ändå både äpplena och tejpen(Facebook)

Hoppas nu på bättre hållning av estell... Bara hon håller hovarna på backen och inte i luften efter nån ponny 😝

Allt har sin mening... Det faller lite hit och dit men sakta åt rätt håll..
Det har dykt upp lite speciella ögonblick i mitt liv som tar mej ner en bit .
Det maler där inne .
Och jag skriver i gåtor javisst!
Allt har sin mening!


Var så säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0