Dem 2 bĂ€sta 😍


MÄndagar Àr lÄnga och tajta... Brukar bli tungt sega. Men igÄr var det flyt.
Stalltomtarna gjorde sitt 😁
Stallet var mockat och jag behövde bara hÄlla lektioner.
Den sedvanliga mĂ„ndagsgruppen har börjat hitta pĂ„ hyss 😝 dĂ„ och dĂ„.. GĂ€rna varje gĂ„ng favoriten lĂ€mnat sadeln! Jag menar förra gĂ„ngen vi kastade mm ryttarna pĂ„ hĂ€starna sĂ„ var en vĂ€ldigt pigg... Och ansĂ„g att fortare Ă€r bĂ€st ..ler.. DĂ„ blev jag paff✌
Men igÄr tog priset... Gammel Herren som Àr som en filbunke... SÄg till att dra av vÀrldens bock sÄ ryttaren fick Äka glidandes pÄ halsen en bra bit. Innan det var lika att slÀppa. Shit vad hÀnde liksom ;)
Ingen skadad och alla var nog roade över den lilla överraskningen🏇

Hursomhelst helst sĂ„ somnade jag tidigt 
För tidigt till och med..hmm

Idag ska jag dra pÄ Àventyr med indianhÀsten :)

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0