Badvakt

Att jobba som badvakt är ett jobb det med 😁
Men det borde olagligt att börja 05:30 😉 då sover dem flesta tänkte jag!!

Men nä... Morgonpigga finns det gott om . Hej bara !
Där simmas det för fullt när jag sitter i stolen och kämpar för att inte somna,, och äter frukost😂😂 typ simma ni.. Jag äter!
Vi är mitt i veckan nu och fredag styr jag och hämtar dem små liven ;) för en proppad helg .. Tummen upp för det..
Så hästandet blir mindre under 3dagar. Fast då hinner jag med ordentliga pass under veckan istället .. Så när som på marinata och krukan som fått vaccination och tar det Easy en vecka!

Så kan det gå..



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag undrar vilken sorts människor som tycker att det är trevligt att stiga upp kl 05 för att åka till simhallen? Det verkar väldigt jobbigt :-) Du kan komma och rida med mig om dina djur ändå ska ta det lugnt! :-D

Svar: Två av mina djur :)
Hur många barn är välkomna :)
Ska vi grilla el har du nått kul på gång till lördag förmiddag ?
hanne

2015-04-15 @ 09:00:12
URL: http://emmasasteri.blogspot.com
Postat av: Emma

Har inget bokat lördag fm, vad föreslår du? :-)

2015-04-16 @ 10:17:30
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0