Vilken dag till ända

Ibland är det otroligt hur nöjd man kan vara ;)
Jag har lite (mycket) å träna på men ändå är jag super super glad över dagens prestation!!!
Jag har hoppat.... Inte ett kryss som vanligt! Jag är faktiskt sjukt glad och nöjd..... Super tränare och perfekt häst!!

För att lägga till mer plus på dagen så har alla hästar gått superb oxå på alla lektioner och matte nöjd å glad!

Efter allt slit ute i stallet så fick jag en super middag som min kära bror lagat i form av älg kött på spett och hasselbackspotatis :) mums
Och sedan en bastu och kanibal tunnan vi har suttit och kikat på satelliter och stjärnor!! 

Ibland får man skryta :) om att jag lever .


Kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Modigt!

2014-10-01 @ 09:54:40
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0