Raka bett

Jag har kommit på att raka bett är inget för mej ;)
Jag är nog bara inte van !!
Nu har jag två träningar med häst inbokat för mej och krukan denna vecka👏
Känns super bra!
Kylan har gjort sitt och jag har på bara några dagar fått känna hur det var att sitta på bockande häst (2olika)
Det är visst nått virus bland mina kusar!!

På gården läggs Markduk och sten å grejs.... Undrar vad det blir?! 
Jag har noll koll!!

Min super Saab går nu super snabbt :)
Saknade motor efter Gammel Saab-en for och löste problemet på mitt sätt ,,,ler,,

Har fått struktur på saker nu det gör mkt  lättare lite snabbare och bättre.


Red en skogs prom innan jobbet med krukan och sällskap av mauri & Maja 
Fia & Jerker

//kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0