Missbruk

Rubriken får tala sitt .....
Vänd och vrid och jo jag med!
Min ensak el eran sak? 
Jag vet mer än jag orkar bry mej.!
Orkar inte sätta tid för att göra om och rätt... Alla har vi våra brister!
Är det okej att känna som jag gör och skriva vad jag vill ;) antagligen inte.
Men jag gör alltid som jag vill envis som synden och det är nog en negativ sak med mej! Ger inte upp i första taget! Inte ens när jag för länge sedan borde gjort det😛
Jag blandar hejvillt och tjorvar ihop nu men jo så kan det oxå gå!

Andningen satte sej i halsen i dag... Pälsfällning !!
Men då det inte blir värre så spelar det ingen roll.!

All min tid gick åt till hästarna idag! 
09.00- 19.00
45min lunch ...suck.... Det blir bra det här....not ...,,

Natt kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0