Kylen tom

Om jag inte fyller på ;)
Finns nog inget så tråkigt som räkningar och matlagning och handling!!
Synd bara att det är 3viktiga ingredienser i livet!!
Har noll lust å laga mat... Det försvinner ändå i ett nafs ...bortkastad tid !! Fast ändå inte!!
Det är fredag idag... Tänk om jag skulle fylla badtunnan och förbereda bastun det verkar lockande!!

Dem nya ponnysarna stod nöjda å glada i hagen på morgonen...några dagars mat och vila nu innan jobbet startar!
Ska bli fantastiskt kul!! 

Denna helg är min tanke att ge mina vänner lite tid❤️
Få se om det håller 😜

Puss

Kommentarer
Postat av: Emma

Och när får vi se bilder på underverken? :-)

2014-09-26 @ 14:36:34
URL: http://emmashasteri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0