Fredag igen

Tiden dagar veckor månader.... Det bara rullar på hit och dit :)
Vi jobbar på det sista nu på fälten :)
När sista kunden gått från gården då startar vi nästa års skörd .!
Tänk om alla visste det !

Hästar kommer och går, sist in först ut höll jag på att säga.
Köpte mej förra hösten en tränings kompis i Rudy 2 men så blev det inte.
Han lärde mej att lita på min egen kunskap och inte vad folk tycker å tänker.... Har tvekat många gr på känslan men tog beslutet för att nått inte stämde!
Kliniken nästa och mkt riktigt spatt på båda bak. Och dommen lät okej som hobby häst. Med det i huvudet så lät jag han gå vidare till nån som visste vad dem köpte och tyckte att det var okej .!
Så Rudy har åkt nu och jag samlar nya krafter på att hitta inspiration och känslan åter igen .!

Det blir inte alltid som man tänkt sej

// mysig helg på dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0