Oktober

Tiden rusar iväg ..
Så himlar snabbt det kan gå!!

Jag var ledig kvällen igår då jag nu jobbar morgon istället för att kollegan är på vift!
Så efter en seg kaffe på middagen så blev det stall. 
Provade Majas röösli sadel och jo men å vad sköna dem är dessa sadlar!!
Sitter som smäck i dem!
Har en sedan tidigare men skulle behövs byta mot en bredare och lite nyare ;)
Men det svider i börsen ,,,dyra som få!
Nästan dyrare sadel än häst ...asg....
Måste tänka till ordentligt!
Men vem vill rida i en dålig sadel? Inte jag!
Om jag slutar rida helt ,,, då skulle jag spara mkt.! Kan det vara så jag ska tänka :)
Hoppas på att mina hjärtan har nya hovar när jag kommer från jobbet. 
Det har flytit på riktigt bra i veckan med stall och städ där så jag hade kunnat andas ut mer under helgen istället så laddade jag inför värsta stress veckan 😜

Nu sitter jag och kikar på morgon motionärerna i bassängen.. Vissa är pigga !! 


Härlig dag då 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0