3dgr träning känns

Har mot mina vanor sovit 1tim extra och förstod sen varför ;) jag har ju träningsvärk i kroppen 😛 
Måste vila idag ... Från gymmet åtminstone! 
Har ju 2 vattengymnastik pass som ingår i jobbet så dem blir gjorda ändå .!

Har länge funderat kring hur jag samlat på mej skräp i huset.. Varje skåp är fullt och varje låda. Men om jag kastar och rensar hur ska jag lära mej att inte köpa nytt ?!
Är less på att veta att jag inte använt något från skåpen på länge och att det ändå är där och tar upp mkt plats😈

Tror nog faktiskt jag håller på och ladda inför helgen ;) 

Med kaffet i koppen och musik på radion så vaknar jag sakta upp och planerar bort dagens måsten ❤️
Man hinner mkt om man vet vad som ska göras .

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0